Jos Baggerman, directeur
CAB holland

Verzuimbeleiding is menselijk en oplossingsgericht

6 september 2021

De plus voor CAB holland in de samenwerking:

  • Menselijk
  • Korte lijnen
  • Oplossingsgericht

Klanten van CAB holland krijgen een totaalondersteuning op ICT-gebied. Of het nu gaat om het draaien van een back-up, het opslaan van data in de private cloud, reparaties van hardware of ICT-ondersteuning: CAB holland biedt het allemaal. Om de kwaliteit te waarborgen werkt de organisatie bewust alleen met vaste krachten, en niet met een flexibele schil. In totaal zijn er nu 28 mensen in dienst, waarvan het grootste deel techneut is.

Directeur Jos Baggerman werkt al heel wat jaartjes met het team van VerzuimPreventPlus samen. Logisch als je bedenkt dat de samenwerking direct goed voelde. “Met VerzuimPreventPlus kan ik altijd direct afspraken maken. Bij mijn vorige arbodienst kon ik mijn verhaal doen, en moest ik vervolgens maar afwachten of er iets mee werd gedaan. Bij VerzuimPreventPlus krijg je iemand persoonlijk aan de telefoon en merk je dat het allemaal een stuk menselijker is. Er is altijd tijd voor een hartelijk gesprek.”

“Bij VerzuimPreventPlus krijg je iemand persoonlijk aan de telefoon en merk je dat het allemaal een stuk menselijker is. Er is altijd tijd voor een hartelijk gesprek.”

Begeleiding bij het proces

Jos waardeert het dat VerzuimPreventPlus moeite heeft gedaan om zijn bedrijf te leren kennen. “Onze mensen zijn wel anders dan bijvoorbeeld een bouwvakker. Dat ze ons kennen is in de tijd ook wel bewezen. We krijgen verzuimbegeleiding op maat, al is er bijna nooit iemand ziek. Als er wel iets speelt, kijkt VerzuimPreventPlus goed naar de casus en brengt in kaart welke opties er zijn. Verzuim kost geld, dus dan is het fijn om in samenspraak tot een oplossing te komen. Daar ben ik heel blij mee.”

Ook waardeert Jos dat hij bij de hand wordt genomen als het gaat om de eisen waar hij als werkgever aan moet voldoen. “Ik ben soms te resoluut, dan wil ik het gewoon gaan doen. Dan krijg ik te horen van de casemanagers dat ik het proces op een bepaalde manier moet doorlopen zodat alle instanties goedkeuring geven. Dat doen ze gewoon heel netjes.”

Tot slot vindt Jos het een voordeel dat de bedrijfsarts in de buurt zit en dat er korte lijnen zijn binnen de organisatie. “Dat hebben wij zelf ook, en dat werkt wel zo prettig.”

Hiervoor kunt u gebruik maken van onze eigen deskundigen. Van arbeidsdeskundige tot bedrijfsarts en van verzuimbegeleider tot loopbaancoach. Verder bieden wij u een netwerk aan dienstverleners op allerlei vakgebieden. Bijvoorbeeld een arbeidsjurist of een psycholoog.

Mogen wij je helpen?

Neem contact op met ons team. Wij ondersteunen je graag.

Bel ons:


0184 49 68 04

Of mail naar:

Mogen wij je helpen?

Neem contact op met ons team. Wij ondersteunen je graag.

Bel ons:
Of mail naar:


info@verzuimpreventplus.nl

Waar kunnen we je verder mee helpen?

  • Hoe bevorder ik de duurzame inzetbaarheid van mijn medewerkers?

    Wij adviseren je graag

    Wij adviseren je graag

  • Hoe kan ik mijn organisatie vitaal houden?

    Wij adviseren je graag

    Wij adviseren je graag

  • Hoe werkt een re-integratietraject 2e spoor?

    Wij adviseren je graag

    Wij adviseren je graag

Meer klantverhalen

  • “Vanaf het eerste gesprek met VerzuimPreventPlus voelde ik me er direct thuis. Ze denken in oplossingen, hebben een kleinschalig team en er is veel mogelijk.”

    Arjan Hobo, directeur algemene zaken

    Klimaatservice en Elektroservice Holland

    Lees het hele verhaal

    Lees het hele verhaal

  • “Naar onze vragen en problemen wordt altijd heel zorgvuldig gekeken. We kunnen ervan op aan dat VerzuimPreventPlus het oplost. Dat maakt de samenwerking heel prettig.”

    Tineke Hagenaar, administratief medewerker

    Hagenaar Reclame

    Lees het hele verhaal

    Lees het hele verhaal

  • “Deskundigheid is voor mij heel belangrijk en dat heeft VerzuimPreventPlus. Of het nu gaat om verzuimbegeleiding, de begeleiding van een tweede spoortraject of het inrichten van de HR-administratie.”

    Marieke van Hoek, HR-verantwoordelijke

    The Dutch

    Lees het hele verhaal

    Lees het hele verhaal

Meer klantverhalen